გაკვეთილის გეგმა

მთავარი თემა
სიდიდის დაყოფა პროპორციულ ნაწილებად
მნიშვნელობა/აქტუალობა
შესაძლებელია მოცემული რაოდენობის განაწილება პროპორციულ ნაწილებად(პირდაპირპროპორციულ და უკუპროპორციულ ნაწილებად)
მიზნები და შედეგები
მათ.VI.3.   მოსწავლეს შეუძლია ზომის სხვადასხვა ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება და გამოყენება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·      იყენებს ათწილადებზე გამრავლებას ზომის (სიგრძე, ფართობი, წონა, მოცულობა, ტევადობა) მცირე ერთეულის დიდ ერთეულთან თანაფარდობის გამოსახვისთვის;
·      ერთმანეთთან აკავშირებს სიგრძის, ფართობის და მოცულობის  შესაბამის ერთეულებს;
·      იყენებს პროპორციულობას და შეფასებას ბუნებისმეტყველების დარგებიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნისას (ამოცანები მასშტაბზე, ხსნარებზე, შენადნობებზე);


წინასწარი ცოდნა
პირდაპირპროპორციულობა და უკუპროპორციულობა                                                                                                               
შეფასების საგანი და პროცედურები
კროსვორდის შევსება, რომლის შევსებაც ცხადყოფს გაიგო თუ არა ახსნილი მასალა.

შეფასების რუბრიკა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
ამოცანები,მაგალითები,შესავსები კროსვორდის ბადე, სახელმძღვანელო, თვალსაჩინოება.
გაკვეთილის მსვლელობა
1.საორგანიზაციო საკითხები.
აქტივობები:
აქტივობაN1 - გონებრივი იერიში (5წთ);
აქტივობის მიზანი - მოსწავლეთა წინარე ცოდნის გააქტიურება. მასწავლებელი სვამს კითხვას
რას ეწოდება პირდაპირპროპორციული სიდიდეები, ჩამოთვალეთ პირდაპირპროპორციული სიდიდეები;
რას ეწოდება უკუპროპორციული სიდიდეები? ჩამოთვალეთ უკუპროპორციული სიდიდეები; 3.ამოცანების ამოხსნა პირდაპირპროპორციულ და უკუპროპორციულ სიდიდეებზე (პრეზენტაციის გამოყენება).
4.ახალი მასალის ახსნა - პრეზენტაციის ჩვენება;
5.განმტციცება - კროსვორდის შევსებით.
6. საშინაო დავალების მიცემა.                                      
დიფერენცირებული სწავლება
პორცპროია

No comments:

Post a Comment